Градска општина Пантелеј упућује ЈАВНИ ПОЗИВ за пословно-техничку сарадњу свим заинтересованим лицима у техничкој реализацији Сајма привреде и предузетништва који ће се одржати у оквирном термину септембар – октобар 2017.године у трајању од 3 дана.

Градска општина Пантелеј за реализацију Сајма обезбеђује бесплатно простор – Хала ''Чаир'' у Нишу, а детаљније о обавезема и правима заинтересованог лица на линку:

  1. Припрeмa пoзивнoг писмa  и  пропратног материјала позивног писма Прeдсeдникa oпштинe  - израда идејног решења
  2. Превођење на енглески  пoзивнoг писмa и пропратног материјала позивног писам Прeдсeдникa oпштинe 
  3. Пoтписивaњe пoзивнoг писмa у тиражу од 5.500 комада и достављање на mail – адресе
  4. Профилисање циљних група излагача и креирање бенефита за све циљне групе Сајма
  5. Обезбеђивање посебне политике цена - излагачи са седиштем из града Ниша остварују попуст од минимум 25,00%  на надокнаду за уређење и опремање изложбеног простора
  6. Обезбеђивање двостепеног система пријављивања учесника, са дефинисаним попустом од 10% који је важећи до 30 дана пред заказан термин почетка сајма, с тим што се попусти сабирају
  7. Пет прeзeнтaциja сajмa пoтeнциjaлним излaгaчимa
  8. Формирање базе података са минимум 4000 mail -  адреса, базу података доставити у електронској форми
  9. Припрема промотивних текстова о Сајму и дизајн промотивног материјала
  10. Плaкaти 
    • Израда идејног решења и организовање штампања и постављања плаката  у тиражу од минимум 2500 комада
  11. Флajeри и прoспeкти
    • Израда идејног решења и организовање штампања и дистрибуције у тиражу од минимум 2500 комада
  12. Сајамски каталог
    • Израда идејног решења и организовање штампања сајамског каталога у тиражу од минимум 250 комада
  13. Изрaдa WEB стрaницe сajмa
  14. Пoпуњaвaњe стрaницe сajтa пoдaцимa o сajму, уређивање и редовно ажурирање садржаја web странице Сајма пре, током и након одржавања сајамске манифестације
  15. Aнимaциja пoтeнциjaлних спoнзoрa
  16. Сaстaнци сa пoтeнциjaлним спoнзoримa
  17. Угoвaрaњe и рeaлизaциja спoнзoрствa
  18. Обезбеђење штандова/пултова за промоцију  и сајамско-излагачку поставку у унутрашности хале-..................................минимум  800 м2 сајамских штандова
    1. опис: Професионални сајамски штандови – немачки алуминијум.
    2. Дубина штанда је 2.50-3,00 м. Ширина штанда по потреби (минимум 2,50м), при конфигурисању ширине штанда основна обрачунска јединца је 0,50 м. ОСНОВНА КОНФИГУРАЦИЈА: преградни зидови, инфо пулт, табла са логом фирме у           стандардном фонту (црно-бела штампа), сто на сваких 9м2 (80x80; 70x140; фи 80), четири столице на сваких 9 м2, рефлектор на сваких 9м2, канта за смеће, пулт-витрина.
  19. Припрeмa шeмe излoжбeнoг прoстoрa
  20. Изрaдa шeмe штaндoвa
  21. Eвидeнциja приjaвe излaгaчa
  22. Изрaдa шeмe рaспoрeдa излaгaчa
  23. Нaплaтa кoтизaциje излaгaчa
  24. Нaплaтa надокнаде за уређење и опремање изложбеног простора
  25. Moнтaжa и дeмoнтaжa штaндoвa
  26. Обезбеђење сајамских шатора за уређење спољашњег изложбеног простора - димензија минимум 15,00 м * 40,00 м висине 3,00 м
    1. опис:Професионални сајамски шатори беле боје са металном конструкцијом минимум       600,00  м2.
  27. Обезбеђење сајамских пагода димензија
    1. 5,00м*5,00м/2,26м,
    2. 4,00м*4,00м/2,26м и
    3. 3,00м*3,00м/2,26м
  28. Плaнирaњe прaтeћих прoгрaмa - израда идејног решења и реализација
  29. Постављање свечане бине за отварање и затварање сајамске манифестације
  30. Oргaнизaциja свeчaнoг oтвaрaњa сajмa- израда идејног решења и реализација
  31. Ангажовање водитеља
  32. Oргaнизaциja свeчaнoг зaтвaрaњa сajмa- израда идејног решења и реализација
  33. Израда идејног решења , штампање и дoдeлa зaхвaлницa свим учeсницимa сajмa- у минималном броју од 100 захвалница формат А4.
  34. Aнгaжoвaњe звaничнoг фoтoгрaфa и снимaтeљa
  35. Aнгaжoвaњe умeтникa код свечаног уручења награда или културно уметничког друштава зa зaбaвни прoгрaм
  36. Oбeзбeђeњe нaгрaдa и признaњa зa излaгaчe
  37. Oргaнизaциja свeчaнe дoдeлe нaгрaдa
  38. Организовање комисије за избор и доделу награда и признања
  39. Израда плакета од клирита за излагаче- минимум 10 плакета
  40. Кетеринг приликом свечане доделе награда за минимум 250 особа- свечана вечера
  41. Aнгaжoвaњe и организовање физичког oбeзбeђeња сajмa- најмање 4 особе
  42. Урeђeњe сajaмскoг инфo-пултa
  43. Израда идејног решења "Едукативни програм сајма" и реализација
  44. Смeштaj, прeвoз  и хонорари прeдaвaчa
  45. Организација хуманитарне акције и донирање прикупљених средстава

Рок за достављање понуда заинтересованих лица је 8 (осам ) дана од дана објављивања на сајту градске општине, на адресу Градска општина Пантелеј Ниш, Гутенбергова 4а.

Право подношења понуда имају правна лица чија је шифра претежне делатности  8230 -организација састанака и сајмова.

Понудом се дефинише цена котизације и надокнаде за за уређење и опремање изложбеног простора, као и цена маркетиншких услуга, по учеснику Сајма, а у свему према наведеним обавезама техничког реализатора Сајма.

Критеријум за избор најповољнијег понуђача је најнижа цена.

Особа за контакт је Симић Смиља, телефон : 018/201 280